Management dopravních přestupků

Agenda dopravních přestupků je pro nás velmi blízkým oborem, se kterým jsme se setkali již v leasingových společnostech při implementaci řešení i samotném výkonu činností s pokutami spojených.
Při startu naší společnosti byl outsourcing správy dopravních přestupků jednou z prvních služeb, kterou jsme zařadili do našeho portfolia. Nejen, že jsme měli z čeho čerpat zkušenosti, ale také naše tehdy mateřská společnost SAFO Group je evropským lídrem v poskytování této služby s celkovým objemem 5 miliónů zpracovaných pokut ročně.
management pokut
management pokut

Popis služby

Naše služba pokrývá kompletně celý proces vyřešení pokut, nemusíte se tedy dál o nic starat. Navíc získáte i kompletní přehled o celém procesu každého jednotlivého případu v digitální podobě. Celý proces je navíc nastaven dle vašich požadavků, standardů a ve firemních barvách. Nad procesem máte neustálou kontrolu.

  • 40 let historie a neustálého vývoje služeb
  • 2 500 000 vozidel a 5 000 000 pokut za rok spravuje Safo svým zákazníkům po celé Evropě
  • odpovědnost za chyby bereme na sebe my
  • pokrytí procesu od A do Z
  • bezpečnost dat na prvním místě
  • strojové vytěžování pokut a manuální kontrola údajů
  • automatické hlídání duplicit
  • komunikace vůči vašim klientům dle vašich preferencí a ve vašem firemním standardu
  • webový portál s přehledem stavů, komunikace a detailů ke každé pokutě, slouží také jako digitální archiv
  • možnost SSO integrace do vašeho portálu
  • mobilní aplikace pro řidiče s možností integrace interface do vaší vlastní aplikace
  • podklady pro vaše interní systémy součástí
  • různý přístup dle preferencí vašich klientů v rámci fleetu - řešíme my / řeší si klient sám (přeposlat a poskytnout součinnost)

Ozvěte se nám a získejte více informací včetně cenové nabídky.

1. Jaké jsou cenové podmínky?

Platí se za skutečný objem vyřízených pokut, zpětně za předchozí měsíc. Cena je vždy individuální a odvíjí se od konkrétní požadované skladby procesu. Ten může pokrývat úplně všechny kroky od přijetí pokuty až po přefakturaci vašim klientům a poskytnutí podkladů do vašeho finančního systému. Nebo může zahrnovat jen některé z kroků.

Pokud nám řeknete, jaká je vaše představa, sestavíme nabídku dle vašich potřeb. Rozhodně to nebude cena, která by vás měla odradit.

2. Jsou naše data u vás v bezpečí? 

Bezpečnost je pro nás velice důležitá a proto děláme vše pro to, aby byla vaše data v bezpečí. Dokládá to mimo jiné důvěra v nás i těch největších a nejnáročnějších nadnárodních společností s přísnými požadavky na bezpečnost.

Disponujeme certifikacemi a interními procesy, které zaručují maximální bezpečnost.

3. Jak dlouho trvá implementace?

Máme za sebou již celou řadu implementací pro malé i velké firmy a tak víme, že nasazení trvá přibližně 40 dní.